niedziela, 14 czerwca 2009

Fotografia Ślubna, czyli jak ugryźć kotlet od smacznej strony w stylu Kaliny i Adama.

Korzystając z wolnej chwili odwiedziłam Kalinę, Adama i dyrektora Niedźwiedzia
na dwudniowych warsztatach Fotografii Ślubnej w stylu Repoglamur.
Nie sądziłam, że może mi to przynieść tyle satysfakcji.
Będąc później pytaną przez znajomych, czy warto być na tych warsztatach?,
odpowiem z całą pewnością że tak. A dlaczego ?
Wystarczy zobaczyć samemu :)

[IMG_7070abb.jpg]

[IMG_7082aa.jpg] [IMG_7054c.jpg]

[IMG_7099a.jpg] [IMG_7125b-mail.jpg]

[IMG_7163a.jpg]

[IMG_7186a.jpg]

[IMG_7199a.jpg] [IMG_7381bc.jpg]

[IMG_7264a.jpg] [IMG_7472s.jpg]

[IMG_7276aa.jpg]

[IMG_7450a.jpg]

5 komentarzy:

Mariusz Świątek pisze...

Ładnie, podobaja mi sie kolorki i obrobka, wiem pewne kadry mozna by bylo lepiej, ale tam czaem taki tlok ... Pozdrawiam

MargoFoto - Fotografia i Wizaż pisze...

obróbka i kadry bardzo fajne - zupełnie różne od tych które widziałam na blogach innych uczestników warsztatów

Omar Franco Pérez pisze...

Great job!
I am a kind of amateur photographer or something.
Are you a professional photographer?
I wish an advice from you, if you can...course...
Take care...
and, by the way, GREAT JOB!!!

Anonimowy pisze...

z Babcią w okienku SUPER !CAŁA RESZTA TEŻ :)

Davnes Corp. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.